"Ne harvat, jotka tietävät totuuden pankkijärjestelmästä, ovat joko täysin riippuvaisia siitä tai janoavat sen mahdollistamia voittoja. Tämä ryhmä ei siis tule vastustamaan sen vääryyksiä. Sitten on suuri enemmistö, joka ei kykene alkuunkaan ymmärtämään koko talousjärjestelmää. Heistä tehdään maksumiehiä ilman, että he edes tietävät sitä."

Rotschildin veljekset Lontoossa

Helsingin Sanomat valehteli Kouvolassa Magneettimediaa jakaneista aktivisteista

HuonoVälttäväIhan okHyväErinomainen 4,70
Loading...
Tulosta Artikkeli Tulosta Artikkeli

Juutalaisen Erkon suvun äänitorvena tunnettu sanomalehti Helsingin Sanomat on jälleen julkaissut valheellisen artikkelin Magneettimediasta ja Suomen kansallismielisistä. Roskauutinen käsitteli Kouvolan tapahtumia viime viikonloppuna.

Suomen Vastarintaliike oli jakamassa 23.5. tuoretta Magneettimedian paperilehteä Kouvolan keskustassa. Samaan aikaan kaupungilla järjestettiin myös Kirkkopäivät-tapahtuma. Tapahtuman sionistijärjestäjät eivät pitäneet Magneettimediassa esitetyistä poliittisista mielipiteistä, joten he vaativat lehdenjakajia poistumaan keskustasta.

Kuten videolta näkee, ei aluetta, jolla lehtiä jaettiin, oltu merkitty tai eristetty millään tavalla. Alue oli osa julkista tilaa eikä Kirkkopäivät-tapahtumaa. Tämä ei tietenkään estänyt sionisteja vaatimasta toisinajattelun ja Israel-kritiikin sensurointia. Kun kaikki lehdet oltiin jaettu ja aktivistit olivat poistumassa, usuttivat sionistit järjestysmiehen yhden aktivistin kimppuun. Aktivistit pitivät järjestysmiestä loitolla. Ainut kiinniotettu aktivisti päästettiin menemään poliisin saavuttua. Asiasta ei ole tehty rikosilmoitusta.

kouvola_1 kouvola_4 kouvola_6 kouvola_8

Kuinka Helsingin Sanomat aiheesta uutisoi? Antti Ämmälän artikkeli on otsikoitu: ”Äärioikeisto kahakoi järjestyksen­valvojien kanssa Kirkkopäivillä Kouvolassa”. Kuten videolta näkee, otsikko johtaa rajusti harhaan. Ämmälä myös väittää, että Juha Kärkkäinen on Magneettimedian päätoimittaja. Koska Kärkkäinen ei ole ollut päätoimittaja enää vuosiin ja Helsingin Sanomatkin on käsitellyt päätoimittaja-aihetta usein, tiesi Ämmälä varmasti itsekin valehtelevansa. Sionistilehti halusi kuitenkin liittää Kärkkäisen nimen kohua aiheuttaneeseen tapaukseen puhtaasti kiusantekomielessä.

Lehden valheet eivät toki loppuneet tähän. Ämmälä kirjoittaa: ”Yle kertoo, että poliisin mukaan kahakassa oli mukana samoja miehiä kuin Jyväskylän kirjastopuukotuksessa kaksi vuotta sitten.” Yle todellakin kirjoitti ensin kirjastopuukotuksesta uutisensa yhteydessä, mutta korjasi maininnan, koska se ei pitänyt paikkaansa. Nykyisten tietojen mukaan kahakassa ei ollut Jyväskylän tapaukseen osallistuneita. (Jyväskylän tapaus alkoi, kun huumeista tuomittu kommunisti yritti hyökätä teleskooppipampun kanssa poliittiseen keskustelutilaisuuteen pyrkineen miehen kimppuun.)

Yle korjasi oman uutisensa jo klo 17:44. Helsingin Sanomien uutinen julkaistiin vasta klo 19:47. Ämmälä siis tiesi, ettei alkuperäinen väite kirjastopuukotusyhteydestä ollut totta, mutta hän kirjoitti aiheesta silti. Miksi? Koska hän voi ja koska sionistien sodassa kansallismielisyyttä vastaan kaikki keinot ovat sallittuja!

Osa lukijoista ihmetteli HS:n valheita. Sionistit sen sijaan rakastivat niitä.

Osa lukijoista ihmetteli HS:n valheita. Sionistit sen sijaan rakastivat niitä. Klikkaa suuremmaksi.

Valtamedia valehteli myös viime itsenäisyyspäivänä kansallismielisten julkisesta tapahtumasta. Mellakkapoliisit olivat paikalla suojelemassa ravintolaa äärivasemmistolaisilta.

Valtamedia valehteli myös viime itsenäisyyspäivänä kansallismielisten julkisesta tapahtumasta. Mellakkapoliisit olivat paikalla suojelemassa ravintolaa äärivasemmistolaisilta.

Helsingin Sanomat jatkaa valehteluaan väittäen, että lehtiä jaettiin tapahtuma-alueella, jossa olisi tarvittu erikseen lupa. Videolla aktivistit kuitenkin kysyvät järjestäjiltä aiheesta, mutteivät saa vastausta. Ämmälä linkitti videon Helsingin Sanomien uutiseen, joten jälleen kerran hän oli tietoinen siitä, että hän valehteli lukijoille.

Lopuksi Ämmälä valehtelee: ”Vastarintaliikkeen Youtubessa julkaisemalla videolla näkyy, kuinka yksi järjestyksenvalvojista yrittää voimaa käyttäen poistaa aktivisteja alueelta.” Todellisuudessa aktivistit olivat poistumassa alueelta, koska kaikki lehdet oli jo jaettu. Vai eikö Ämmälä kuule videolla järjestysmiehen huutavan ”Älä lähe karkuun!”? Tietysti Ämmälä kuuli huudon. Mutta hän ei välitä. Hän työskentelee Helsingin Sanomissa ja valehtelee, koska se on talon tapa.

Suomen lehdistön alennustila on ollut tiedossa jo 1930-luvulta lähtien.

Suomen lehdistön alennustila on ollut tiedossa jo 1930-luvulta lähtien.

Helsingin Sanomat on tunnettu patologisesta inhostaan Magneettimediaa ja isänmaallisia liikkeitä kohtaan. Helmikuussa lehti julkisti pitkän valheita ja laittomasti hankittua tietoa sisältäneen artikkelin Suomen kansallismielisistä. Huhtikuussa se puolestaan lyöttäytyi mukaan Finlaysonin kampanjaan, jonka tarkoituksena oli aiheuttaa mahdollisimman paljon taloudellista tappiota Kärkkäinen-tavarataloyhtiölle. Kun Kärkkäinen julkaisi vastineensa Finlaysonin valehtelukampanjalle, ei Helsingin Sanomat suostunut antamaan vastineelle lainkaan palstatilaa.

Muista perua Helsingin Sanomien tilaaminen jo tänään! Käytä säästyneet rahasi sen sijaan tuoreimpaan Magneettimediaan!

 

Lue myös: Magneettimedian paperilehden numero 1/2015

Tulosta Artikkeli Tulosta Artikkeli

Yksi kommenti

  1. Tukarikansalaiset iha innoissaa kun pääsee kerranki valittaa ja soittaa poliisille, kun turhasta soitosta ei tule ees sakkoja.

    (2)(0)

Jätä vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei tulla julkaisemaan.Pakolliset kentät on merkitty *

*