- Magneettimedia - https://www.magneettimedia.com -

Yhdysvaltojen valtamedia sensuroi Soros-vuodon

Kuten viime viikolla uutisoimme, Amerikan vaikutusvaltaisimpiin vaalirahoittajiin lukeutuva juutalainen talousrikollinen George Soros joutui hiljattain laajan tietovuodon [1] kohteeksi. Keskivertoamerikkalaiset eivät kuitenkaan edes tiedä siitä!

Vaikka Amerikan seuraavaksi presidentiksi todennäköisesti nouseva Hillary Clinton [2]on erittäin riippuvainen Sorosin rahasta [3], ei amerikkalainen valtamedia ole kirjoittanut tietovuodosta käytännössä lainkaan.

The Daily Caller [4](DC) uutisoi alkuviikosta, että amerikkalainen valtamedia tekee kaikkensa sensuroidakseen Sorosin korruption. DC muistuttaa uutisessaan, että esimerkiksi juutalaisen Arthur Ochs Sulzbergerin johtama New York Times on kirjoittanut aiemmin laajasti presidentinvaalien rahoitussotkuista, mutta vaiennut nyt muurin tavoin Soros-paljastuksista.

DC:n mukaan New York Timesin ohella Soros-vuotojen sensurointiin ovat osallistuneet muun muassa CNN, Washington Post ja CBS News. Vaikka presidenttivaalit kolkuttavat jo ovella, eivät valtamediasta riippuvaiset keskivertokansalaiset tiedä mitään suurimpiin vaalirahoittajiin kuuluvan juutalaisen aiheuttamasta skandaalista!

DC muistuttaa, että paljastuksista selviää muun muassa, että Soros pyrki manipuloimaan vuoden 2014 europarlamenttivaaleja sekä painostamaan Amerikan korkeinta oikeutta [5]. Molemmissa tapauksissa miljardööri pyrki korruption avulla edistämään avoimien rajojen maahanmuuttopolitiikkaa.

soros-leaks-575x575 [6]

”Et saa julkisesti kertoa työskenteleväsi Sorosille”

Muun muassa kriittinen talousjulkaisu Zero Hedge [7] (ZH) on jatkanut Soros-materiaalin penkomista. ZH uutisoi, että tuoreet löydöt alleviivaavat Sorosin roolia Ukrainan kriisin [8] synnyssä.

Sorosin Open Society –järjestö sijoitti eri puolilla Eurooppaa paljon rahaa mediakorruptiokampanjaan, jonka tavoitteena oli manipuloida paikallisten tiedotusvälineiden Ukraina-uutisointia. Open Society tahtoi, että eurooppalaismediat tukisivat täysin rinnoin EU- ja Nato-ystävällisen sekä juutalaistaustaisen rikollisoligarkin Petro Porošenkon hallintoa.

Open Society palkkasi poliittisesti ”luotettavia” toimittajia vaikuttamaan eurooppalaiseen Ukraina-keskusteluun. Yksi palkatuista oli kreikkalainen Iannis Carras, jonka tehtävä oli valmistaa, että Kreikan valtamedia uutisoisi Ukrainasta Open Societyn linjaa myötäilevällä tavalla.

Soros-vuodot paljastivat myös Iannis Carrasin kollegalleen lähettämän sähköpostin, jossa neuvottiin, kuinka julkista keskustelua tulisi manipuloida.

Carras myönsi sähköpostissa, että esimerkiksi tavalliset kreikkalaiset suhtautuvat Open Societyyn äärimmäisen epäluuloisesti, koska järjestö yhdistetään edelleen 1990-luvun serbivastaisiin sotarikoksiin [9]entisessä Jugoslaviassa.

Carras neuvookin kollegaansa: ”Nyrkkisääntö on, ettet saa julkisesti kertoa, että työskentelet Open Societylle, sillä muuten ovet suljetaan edestäsi.”

 

Lue myös: George Soros – hyväntekijä vai talousrikollinen? [10]