- Magneettimedia - https://magneettimedia.com -

Night Will Fall (2014) – uusi holokaustipropagandafilmi

Magneettimedia julkaisee lukijan kirjoittaman elokuva-arvion Suomeenkin tuloillaan olevasta Night Will Fallista [1]. Otamme mielellämme vastaan artikkeleita uusilta kirjoittajilta – tekstit voi lähettää osoitteeseen: toimitus[at]magneettimedia.com.

Holokaustipropagandaelokuva Night Will Fall alkaa Bergen-Belsenin valtaamisesta. Filmissä on haastateltu muutamia alkuperäisissä kuvauksissa hymyileviä juutalaisnaisia liittoutuneiden valtaamalta Bergen-Belsenin leiriltä. Juutalaisnaiset eivät näyttäneet lainkaan kärsiviltä; voimmekin kiittää ohjaajaa siitä, että hän on sisällyttänyt elokuvaansa myös todellista kuvamateriaalia huhtikuulta 1945.

Buchenwaldin "juutalaislampunvarjostin", kutistetut päät ja muita väärennöksiä. [2]
Buchenwaldin ”juutalaislampunvarjostin”, kutistetut päät ja muita väärennöksiä.

Elokuvan esittämisen jälkeen ilmoitin ohjaajalle Buchenwaldin kutistettujen päiden [3] mukaan ottamisen pilanneen elokuvan uskottavuutta (mainitsematta kuitenkaan Billy Wilderin [4] nimeä samassa yhteydessä). Kutistettujen päiden väitetään elokuvassa olevan kahden puolalaisen, mutta todellisuudessa USA:n armeijan Sykewar-osaston C. D. Johnson oli löytänyt ne Jenan yliopistolta. Päät tuotiin Buchenwaldiin holokaustivalheen tehostamiseksi. Kutistetut päät ovat peräisin Euroopan ulkopuolelta eikä niillä ole mitään tekemistä Buchenwaldin väitettyjen julmuuksien kanssa. Halpaa amerikkalaispropagandaa.

Jos elokuva olisi keskittynyt yksinomaan Bergen-Belseniin, jossa kuvattu materiaali oli lähtökohtana elokuvalle, niin se olisi voinut säilyttää uskottavuutensa esittelemällä lavantautiin kuolleita vankeja. Elokuva olisi voinut jopa toimia rokotusten puolestapuhujana, sillä amerikkalaiset olivat kehittäneet lavantautia vastaan rokotteen, jota saksalaisilla vastaavasti ei tuolloin ollut.

night will fall [5]Elokuva alkoi kuitenkin yhdistellä neuvostopropagandaa puna-armeijan ”vapauttamilta” työleireiltä, joissa helisteltiin Zyklon B –purkkeja ja näytettiin kuvia Neuvostoliiton omilta vankileireiltä (Gulag). Neuvostoliiton propagandatyöntekijät olivat todennäköisesti kuvanneet suuret määrät materiaalia omilta keskitysleireiltään ja leikanneet ne osaksi ”dokumenttiaan” valtaamistaan saksalaisleireistä. Näin Neuvostoliiton omat rikokset vieritettiin saksalaisille. Muistamme kaikki kuinka saksalaisia syytettiin Nürnbergin [6]näytösoikeudenkäynnissä Katynin metsän joukkoteurastuksesta [7], joka oli todellisuudessa Neuvostoliiton toteuttama.

Amerikkalaisten propaganda oli yhtä paksua kuin venäläistenkin, ja kun oikeita todisteita saksalaisten väitetyistä julmuuksista ei löytynyt, ne luotiin itse. Suuret valheet olivat uskottavimpia, joten saksalaisten siviilien tai sotilaiden ruumiita voitiin kuvata ja jälkeenpäin väittää näiden olleen juutalaisia keskitysleirivankeja.

Käytännössä André Singerin elokuva ei saa yhtään skeptikkoa vakuuttuneeksi siitä, että holokausti todella tapahtui. Bergen-Belsenissä ei ollut kaasukammioita. Ei ollut myöskään todisteita siitä, että vankeja olisi tapettu tarkoituksellisesti.

Neuvostoliittolainen kuvaaja myöntää sen sijaan, että he [neuvostosotilaat] ampuivat Auschwitzissa kaikki saksalaiset sotilaat kylmäverisesti. Saman myöntävät amerikkalaiset Dachausta. Englantilaiset olivat älykkäämpiä tässä suhteessa ja säästivät alkuperäiset saksalaissotilaat propagandaelokuvaansa kuvatakseen heitä vetämässä kuolleita perässään ja heittämässä raatoja ruumiskasoihin. Englantilaiset kuitenkin arkistoivat elokuvansa. Sen sijaan amerikkalaisten miehitysvyöhykkeellä alettiin pakkosyöttää Billy Wildersin propagandafilmiä Death Mills vuodelta 1945. Saksalaisten oli pakko katsoa se saadakseen amerikkalaisten jakama 600 gramman päivittäinen ruoka-annos. Se oli puolet keskitysleirivankien ruoka-annoksesta.

Englantilasten vapauttamalla Bergen-Belsenin leirillä oli suuret määrät vankeja, jotka eivät halunneet enää palata Neuvostoliiton valtaamiin kotimaihinsa. Tyypillinen sionistien rahoittama propagandaelokuva Night Will Fall keskittyy juutalaisvankeihin ja heidän unelmaansa uudesta kotimaasta Palestiinassa [8] kaukana Itä- ja Keski-Euroopan vaikeuksista.

Ei mitään uutta auringon alla. André Singer uskoo itse holokaustivalheeseen eikä ole herännyt ymmärtämään sen olevan liittoutuneiden sotapropagandaa. Kun huomautin ohjaajalle tuhannen Bergen-Belsenin vangin kuolleen syötyään liikaa brittisotilaiden tuomaa rasvaista ruokaa, hän kertoi, ettei kuolintavalla ollut merkitystä – ainoastaan kuolleiden määrällä. Hänestä oli siis yhdentekevää, olivatko vangit kuolleet lavantautiin, pilkkutautiin, krooniseen ripuliin tai nälkään. Syy oli saksalaisten.

Nauhoitin videolle kaikki ohjaajalle esitetyt kysymykset ja vastaukset. Parasta kaikessa oli se, ettei paikalla ollut yhtään äärisionistia, joka olisi kyennyt väittelemään kanssani. Yleisö oli autuaan naivia, joten totesin olevani ainoa holokaustipropagandaan perehtynyt asiantuntija.

Jos Buchenwaldin kutistetut päät leikataan pois elokuvasta ennen kuin se esitetään tammikuussa Suomen televisiossa, se vahvistaa elokuvan uskottavuutta hieman. En kuitenkaan usko sen tapahtuvan.

Liittoutuneiden uhreja Ateenassa. [9]
Liittoutuneiden uhreja Ateenassa.

Lopuksi ohjaaja kertoi kolmen oman lapsensa olleen tietämättömiä siitä, mitä Saksassa oli tapahtunut toisen maailmansodan aikana. Kysyin vielä ohjaajalta, oliko hän itse tietoinen Englannin kauppasaarron aiheuttamasta nälänhädästä Kreikassa 1941-42, jossa menehtyi jopa puoli miljoonaa kreikkalaista; Ateenan ja monien muiden kaupunkien kadut täyttyivät tuolloin luurankomaisista vainajista. Varovaistenkin arvioiden mukaan kuolleiden kreikkalaisten määrä oli 300 000. Englantilainen ohjaaja myönsi kuulleensa joskus ohimennen Kreikan tragediasta. Elokuvatapahtuma päättyi erään yleisössä takarivillä istuneen minulle esittämään kommenttiin siitä, miksen itse tee elokuvaa Kreikan nälkäkuolemista.

Kööpenhaminan CPH:DOX-elokuvafestivaaleille osallistuminen jäi osaltani vain tähän filmiin. Onneksi sain mahdollisuuden julkiseen keskusteluun ohjaajan kanssa. Yksi asia jäi kuitenkin sanomatta ohjaajalle suoraan, eli se, ettei elokuva saanut minua vakuuttuneeksi siitä, että holokausti olisi mitään muuta kuin liittoutuneiden ja sionistien valheellista sotapropagandaa. Mitään kaasukammioita ei ollut eikä juutalaisten joukkomurhaa saksalaisilla keskitysleireillä.

Olen kirjoittanut tämän Tanskassa, jossa holokaustivalheen kritiikki on laillisesti sallittua, vaikka sosiaalisesti se aiheuttaakin kriitikon leimaamisen ja syrjinnän työelämässä.

 

Lue myös:

Kriittistä holokaustitutkimusta [10]
Holokausti on huijaus [11]
Holokausti on maailmanpoliittinen ase [12]
Sylvia Stolz – ”holokaustin” nojalla vangittu asianajaja [13]
Punaisen Ristin viralliset asiakirjat paljastavat ”holokaustin” huijaukseksi [14]
Dokumentti holokaustin ristiriidoista [15]
Juutalaista pedofiilia ei haluta vangita ”holokaustin” vuoksi [16]
Dokumentti Treblinkan holokaustihuijauksesta [17]
Holokaustivalhe paljastui Yhdysvalloissa [18]
Juutalaisten holokaustin myytti 6 miljoonasta uhrista [19]