"Elämme pelossa, emme demokratiassa. Eliitti pelkää kansaa, minkä vuoksi se on säätänyt mielipidelakeja pelotellakseen kansaa. Siksi yhä harvempi uskaltaa kertoa todellisista mielipiteistään."

Ursula Haverbeck Dortmundin tuomioistuimessa 2007.

Magneettimedia vastaa Yle-toimittajaa askarruttavaan holokaustikysymykseen

HuonoVälttäväIhan okHyväErinomainen 5,00
Loading...
Tulosta Artikkeli Tulosta Artikkeli

Vaikka Suomen valtamedia syytää jatkuvalla syötöllä valheellisia holokaustidokumentteja, vaikuttavat toimittajat itse olevan äärimmäisen epätietoisia dokumenttien sisällöstä ja taustoista. Tuomas Karemo todisti tämän uudessa artikkelissaan ”Claude Lanzmannin Shoah – massiivisen holokaustielokuvan ongelmat”.

Holokaustiin” kiihkeästi uskova Karemo on muiden lahkoveljiensä tavoin kokenut herätyksen katsomalla juutalaisten elokuvatuottajien fiktiivisiä filmejä toisesta maailmansodasta. Artikkelissaan Karemo kertoo ristiriitaisesta suhteestaan Lanzmannin Shoah-elokuvaan:

”Olin nähnyt Shoahista etukäteen vain pienen välähdyksen Jean-Luc Godardin videoteoksessa Histoire(s) du cinéma (1988–98). Muutaman sekunnin kestävässä kohtauksessa näkyy veturista kurottautuva, hieman Samuel Beckettiä muistuttava vanha mies.

Taustalla on kyltti, jossa lukee Treblinka. Mies katsoo ilmeettömästi kameran ohi ja vetää sormellaan kurkkunsa poikki. Elettä ei selitetä mitenkään.

Veturimies jäi vuosiksi kummittelemaan mieleeni. Oliko hänen kurkunkatkaisueleensä tarkoitettu Lanzmannille tai jollekin junan henkilökuntaan kuuluvalle merkiksi, että ollaan perillä? Vai symboloiko se 35 vuotta aikaisemmin Treblinkaan saapuneiden juutalaisten kuolemaa? Oliko ele tarkoitettu varoitukseksi vai lakoniseksi toteamukseksi?

Huomasin jälkikäteen, että kuva on saanut ikonisen aseman. Jos googlaa elokuvan nimen, veturimies tulee hakutuloksissa ensimmäisenä – tähän vaikuttaa varmasti se, että kuva on myös Shoahin julisteessa.”

En myöskään tiedä, mitä veturista kurottautuva vanhus, Henryk Gawkowski nimeltään, todellisuudessa tiesi leireistä ja niihin vietävistä juutalaisista – tai mitä hänen eleensä tarkoittaa. Ehkä ahdistava epätietoisuus on Lanzmannin kuvien suurin ansio.

Jään Shoahin jälkeen hytisemään paikalleni kuin epätoivoinen rampa, jolle ei ojenneta kävelykeppiä. Jos tämä on merkittävimmän holokaustielokuvan ominaisuus, olen nähnyt sellaisen.”

Veronmaksajien elättämä Yle-toimittaja toisin sanoen kertoo vaikuttuvansa juutalaisten ohjaamista holokaustielokuvista, vaikka hän myöntääkin heti seuraavaksi, ettei edes osaa erottaa historiallista faktaa juutalaisesta fiktiosta. Juuri tähän tunteiden ja epätietoisuuden sekamelskaan perustuukin koko holokaustimyytti, jolle ei ole lainkaan tieteellistä pohjaa.

Mikäli Karemo olisi ammattimainen toimittaja, olisi hän voinut nopeasti selvittää, kuka Shoah-elokuvan veturinkuljettaja on miehiään. Kriittinen holokaustitutkija Robert Faurisson on haastatellut nimittäin perusteellisesti veturinkuljettaja Gawkowskia, joka myönsi, ettei mikään viestinyt sodan aikana siitä, että Treblinka olisi ollut ”kuolemanleiri”.

Gawkowski kertoi Faurissonille, että hän oli todellakin kuljettanut juutalaisia toisen maailmansodan aikana veturilla. Sodan aikana väestönsiirrot olivat normaali ilmiö. Lanzmannin sionistisisessa propagandassa katsojille kuitenkin alettiin väittää perusteettomasti, että juutalaiset kuljetettiin ”murhattavaksi” – olipa veturinkuljettaja Gawkowski itse siitä tietoinen tai ei!

Gawkowskin mukaan Lanzmann juotti puolalaiset ”silminnäkijät” useina iltoina humalaan espanjalaisilla laatuviinillä. Kohtelemalla vanhoja puolalaisia kuin ruhtinaita Lanzmann yritti houkutella nämä kertomaan juuri sellaisia asioita, joita sionistit tahtoivat kuulla. Totuudella ei ollut niin väliä.

Tjudar Rudolph ja Faurisson haastattelemassa Gawkowskia.

Tjudar Rudolph ja Faurisson haastattelemassa Gawkowskia.

Miksei ”murhaveturin” kuljettajalla ollut harmainta aavistusta ”holokaustista”?

Nykyään valtamedia väittää, että eurooppalaiset kyllä tiesivät ”juutalaisten kansanmurhasta” mutta olivat liian ”antisemitistisiä” yrittääkseen pelastaa juutalaisia.

Gawkowski kuitenkin painotti Faurissonille, ettei mikään sodan aikana viitannut ”kansanmurhaan” vaikka holokaustiteollisuuden mukaan Gawkowski itse kuljetti murhajunia!

Jos Gawkowskin tapaus todistaa jotain niin sen, ettei ”holokaustia” tapahtunut. Tarina juutalaisten ”kansanmurhasta” sepitettiin Nürnbergin näytösoikeudenkäyntiä varten poliittisin motiivein. Tätä Yleisradio ei tietenkään tahdo myöntää.

Karemo olisi voinut myös helposti selvittää, että elokuvan ohjannut Lanzmann on patologinen valehtelija, joten on naurettavaa, että aikuiset suomalaismiehet jäävät ”hytisemään paikalleen” tämän tuotoksia katsottuaan. Lanzmann on valtavirtahistoriankin mukaan liioitellut Auschwitzin ”kuolinlukuja” miljoonia juutalaisia yläkanttiin.

Karemo kiittelee artikkelissaan elokuvan juutalaisia ”silminnäkijöitä”, jotka ovat hänen mukaansa kuin ”faktoja suoltavia robotteja”. Karemo nostaa esimerkiksi ”holokaustiselviytyjä” Jan Karskin. Karsin ”faktat” ovat kuitenkin paljon puhuttuja ”vaihtoehtoisia faktoja”, kuten osoitimme artikkelissamme ”Kokoelma naurettavimpia holokaustivalheita”.

Karski valehteli sodan jälkeen, että ”natsit” tappoivat valtavan määrän juutalaisia kaasukammioiden sijaan kalkkijunilla! Juutalaiset suljettiin Karskin ”todistuksen” mukaan kalkilla täytettyihin junavaunuihin, minkä jälkeen vaunut sytytettiin palamaan. Kuinka taloudellista ja käytännöllistä!

Edes valtavirtahistorioitsijat eivät usko enää Karskin törkeröön kalkkijunavalheeseen, mutta Yleisradio valehtelee vielä vuonna 2017 suomalaisille, että Karski on oikea ”faktoja suoltava robotti”, jonka ”faktojen” edessä suomalainen mies joutuu ”hytisemään kuin epätoivoinen rampa”!

Koko lystin maksamme me Yleä rahoittavat suomalaiset veronmaksajat.

 

Lue myös: Suomen tunnetuin ”holokaustiselviytyjä” jäi kiinni kaasukammiovalheesta!

Tulosta Artikkeli Tulosta Artikkeli

5 Kommentit

  1. Kyllä se niin on että natsit keksittiin Hollywoodissa.

    Ja nyt kun tämä toimittaja-rampa hytiseen vielä jälkijättöisesti niin siinä sivussa hän voisi miettiä mistä kaikki juutalaiset tiesivät menevänsä tuhoamisleireille jos sieltä ei kukaan koskaan elävänä palannut? Mistä olisi voinut tulla se tieto jos kerran saksalaiset olivat niin tehokkaita ja täsmällisiä.

    Kaikki jotka jotain tiesivät olisivat kuolleet. Näin ainakin normaali logiikka toimii.

    Ja jos kerran väitetyistä kaasukammioista ei betonista löytynyt mitään kemiallisia merkkejä zyklon-B:stä, niin miten sitä olisi sielä voitu käyttää? Tai montako sekunttia keskimäärin yksi ruumis paloi jos kuuden miljoonan lukuarvo pitäisi paikkansa. Kun nykyisinkin tuhkaukseen menee tunti-haitarilla aikaa. Ja silloinkin on jäljellä paljon luita.

    (32)(0)
  2. On äärimmäisen hedelmätöntä syyttää minkään asian suhteen aikalaisia ja heidän tekemiään päätöksiä tai tuon ajassa silloin olemassa olevien vallisevien asiatietojen valossa tehtyjä tekoja ja ratkaisuja.
    Suomessa parhaana esimerkkinä voi käyttää v. 1939 Talvisotaa ja sen syttymisen syistä ja seurauksista. ”Neuvosto -aikana” vallinneena käsityksenä ja ”oppina” oli se, että suomalaiset ”uppiniskaisuudessaan” suostumatta Stalinin tarjoamiin ylenpalttisiin ”aluekorvauksiin” Neuvosto-Karjalasta korvauksena Leningradin alueen Suomen maaluovutuksista, joka turvaisi tuon suurkaupungin paremmin hyökkääjältä suomalla aikaa ja linnoituksella.
    Luonnollisesti Jatkosota ja siihen liittyvät ratkaisut ja liittosuhde Hitlerin Saksan kanssa demonisoitiin taistolais -aikoina Repo-radion ja TV:n toimesta niin perusteellisesti, että maatansa puollustaneista miehistä ja naisista tehtiin suoranaisia sotarikollisia.
    Länsimaat ja sen kansalaiset ovat WWII jäkeisen ”voittajan historian” ja juutalais -Hollywoodin moneen kertaan ”kyllästämiä” sukupolvia, joita on ”heruteltu” ja pietaroitettu ns. ”holokaustissa” kuin rasvassa paistetut rinkekula sokerissa-.
    Kukaan nykyihminen ei lue historiaa kirjoista, eikä sitä edes opeta koulussa yhtä kattavasti kuin ennen. Ns. Hollywood ”elokuvat” eivät ole historian kirjoitusta, vaan siellä vedetään mutkat suoriksi juonen takia tai likaisesti propandaelokuvien tekemisen vuoksi, jollaisia Neuvostoliitossa tehtiin kommunismin alkuaikona, Kiinassa ja yhä Pohjois-Koreassa märehditään kommunistisessa hurmoksessa v. 1950 Korean sodan tapahtumista. Joskus muinoin Suomessakin oli toimittajia, joilla oli ammattitaitoa ja ahkeruutta tehdä sitä työtä mikä heille oli työsaraksi annettu. Nyt ns. ”toimittajilla” ei ole mitään pätevyyttä. He tuottavat lähinnä ”rumakirjallisuutta”, jonka sisältö on fiktiivistä propankandaa eli kuin elämää ilotalossa, jossa ei totuutta eli ”kunnon tyttöä” tapaa milloinkaan.
    Lisäksi punavihreä sukupolvi valehtelee häpeilemättä päivästä toiseen välittämättä edes siitä, että he jäävät siitä kiinni kerta toisensa jälkeen. Tämän päälle näitä ”käräyttelijöitä” kutsutaan ”valhemediaksi”.
    Huvittavin ja tragikoomisin esitys oli ”kunnon toimittelijoiden” antama neuvostoliittolainen julkilausuma siitä kuinka ”rehellisiä”, ”tutkivia” ja ”luotettavia” HE ITSE ovat. Taas wanha sanonta pitää paikkansa. ”Siitä puhe mistä puute!”

    (26)(0)
    • Arvo Sorvoja

      Kaikki Suomen uskovat! Rukoilkaa sydämenne juurista saakka, että Venäjä pian tulee ja miehittää tämän maan. Se olisi suuri siunaus tälle kansakunnalle, joka on vajonnut niin syvälle synnintekoon ja luonnottomiin lihan himoihin, että sitä odottaa Sodoman ja Gomorran kohtalo. Ellei Jumala vielä puutu peliin.

      Venäjä on Suomelle pitkäaikaisen siunauksen lisäksi ollut myös kuritus ja ruoska. Siksi idiotoituneet ja tumpelot päättäjät sitä kovin pelkäävät. Mutta rukoilkaa, että se tulisi, sillä kun Jumala kurittaa, on se vielä armoa. Mutta jos Jumala vaikenee ja jättää kansan sakkansa päälle, on ”kuolema padassa”.

      (2)(5)
  3. Arvo Sorvoja

    Kaikki Suomen uskovat! Rukoilkaa sydämenne juurista saakka, että Venäjä pian tulee ja miehittää tämän maan. Se olisi suuri siunaus tälle kansakunnalle, joka on vajonnut niin syvälle synnintekoon ja luonnottomiin lihan himoihin, että sitä odottaa Sodoman ja Gomorran kohtalo. Ellei Jumala vielä puutu peliin.

    Venäjä on Suomelle pitkäaikaisen siunauksen lisäksi ollut myös kuritus ja ruoska. Siksi idiotoituneet ja tumpelot päättäjät sitä kovin pelkäävät. Mutta rukoilkaa, että se tulisi, sillä kun Jumala kurittaa, on se vielä armoa. Mutta jos Jumala vaikenee ja jättää maan sakkansa päälle, on ”kuolema padassa”.

    (6)(6)
    • Pauno Ojanne

      Aivan. Suomalaiset pelkäävät enemmän Venäjää kuin Jumalaa, joten olisi toivottavaa, että se tulisi ja ottaisi maan ja valtion keskeiset toiminnot hallintaansa. Rikollinen poliitikkoeliitti, josta täyttyy muutama junanvaunu, tulee etujoukkona lähettää Vorkutaan, Turuhanskiin tai Kolymaan työleireille. Maahan jäävien on otettava yksimielisesti ja Venätän kanssa saumattomassa yhteistyössä suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan palauttaminen. Viimemainittu tuhottiin suunnitelmallisesti.

      Venäläisten kanssa pärjää, kun osaa neuvotella, ja aina välillä pistää painikisi. Ei mitään Pähkinäsaaren rauhan rajoja, vaan Suomi Venäjän yhteyteen kokonaisuudessaan. Emme osanneet olla itsenäisiä. Olemme huoravaltio, jalat avattuina maan ryöstäjille ja inhottaville perversionisteille.

      (3)(3)

Jätä vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei tulla julkaisemaan.Pakolliset kentät on merkitty *

*