”Holokausti oli toisen maailmansodan traagisin tapahtuma. Saksalaisten hallitsemilla alueilla asui neljä miljoonaa juutalaista, joista kuusi miljoonaa murhattiin. Sodan jälkeen heitä oli jäljellä enää viisi miljoonaa.”

Nicholas Kollerstrom

Roger Ailes ja Rupert Murdoch.

Amerikka tarjoaa syytesuojaa sionistimedian ex-rahoitusjohtajalle – taustalla seksirikoksia

HuonoVälttäväIhan okHyväErinomainen 4,36
Loading...
Tulosta Artikkeli Tulosta Artikkeli

Rupert Murdochin Fox News on ollut viime kuukausina ruman seksirikoskohun silmässä. Nyt Yhdysvallat tarjoaa 2004–2016 Foxin rahoitusjohtajana työskenneelle Mark Kranzille syytesuojaa, mikä on hämmästyttänyt maailmalla.

Fox on yksi Yhdysvaltojen aggressiivisimmista sionistisista uutiskanavista. Se lobbaa säännöllisesti sotia Israelin vihaamia arabimaita vastaan ja pyrkii ”oikeuttamaan” Israelin sotarikokset valehtelemalla juutalaisvaltion uhrien taustoista.

Anti-Defamation League –painostusjärjestön juutalaisjohtaja Abraham Foxman on kutsunut Rupert Murdochia sekä seksirikoskohun keskiössä paistattelevaa Roger Ailesia ”Israelin uskollisiksi kannattajiksi”.

Ailesiin kohdistuvat rikostutkinnat ovat olleet jo jonkin aikaa julkista tietoa. Nyt Financial Times uutisoi, että Trumpin hallitus tarjoaa syytesuojaa Foxin entiselle rahoitusjohtajalle, Mark Kranzille, jonka uskotaan naamioineen miljoonien dollareiden lahjusrahat, joilla Ailesin uhrit maksettiin hiljaiseksi.

Kranz erosi rahoitusjohtajan tehtävistä 2016 pian rikostutkinnan tultua julki. Hän suojelee yksityisyyttään ja taustojaan visusti, joten hänestä ei löydy juurikaan julkista tietoa. Kranz on kuitenkin yleinen aškenasijuutalainen sukunimi Yhdysvalloissa.

Ailesin ansiosta Fox Newsista tuli yksi Amerikan johtavista valtamediapelureista. Uransa aikana hänen epäillään ahdistelleen lukuisia naiskollegojaan sekä yrittäneen painostaa näitä seksiin.

Kranzin puolestaan epäillään suojelleen Ailesin, Foxin ja Murdochin mainetta piilottelemalla huimia rahasummia, jotka siirrettiin Ailesin häpäisemille naisille. Vastineeksi Fox vaati naisilta täydellistä hiljaisuutta.

Syyttäjien mielestä Foxin merkittävin rikos oli kuitenkin sijoittajien harhaanjohtaminen, sillä lahjuslunnaat piilotettiin kirjanpitotempuilla yhtiön sidosryhmiltä. Murdochin yhtiön epäillään huijanneen sijoittajia peittelemällä kuluja, joilla voi olla dramaattisia vaikutuksia Foxin liiketoimintaan tulevaisuudessa.

Mikäli Kranz aloittaa yhteistyön syyttäjien kanssa, lupaa Trumpin hallitus hänelle nyt täydellisen synninpäästön. Kranz saa pitää palkkansa, jonka sijoittajia huijannut Fox hänelle maksoi, eikä hän joudu vastuuseen seksirikosvyyhdin peittelystä.

Rupert ja Trump.

Murdoch ja Trump.

Murdoch rakentaa mediamonopolia ja manipuloi Amerikan hallitusta

Rikostutkinta osui vaikeaan saumaan Murdochin oligarkkisuvun kannalta, sillä he yrittävät tällä hetkellä ostaa eurooppalaisen Sky-televisioyhtiön kokonaan itselleen.

Britannian viranomaiset ovat huolissaan siitä, että Murdochien ostovimma tulee uhkaamaan ”median moniäänisyyttä”. Sionistiperhe pyrkii toisin sanoen rakentamaan täydellisen mediamonopolin, jotta julkisuudessa kuuluisi vain yksi poliittinen ääni.

Nähtäväksi jää, kykenevätkö viranomaiset estämään Sky-yrityskaappauksen vetoamalla Foxin seksi- ja korruptiorikoksiin. Tällä hetkellä tunnelmat ovat pessimistisiä – Murdochit saavat todennäköisesti tahtonsa läpi.

Rupert Murdochin valta on vain kasvanut Yhdysvalloissa sen jälkeen, kun Donald Trump nousi maan presidentiksi. Trumpin kansallisen turvallisuuden viraston strategisen viestinnän johtaja on Murdochin vanha ystävä, Michael Anton.

Anton on työskennellyt muun muassa Obaman hallituksen nimittäneessä juutalaisjohtoisessa Citigroup-megapankissa, juutalaisen Laurence Finkin BlackRock-sijoitusyhtiössä sekä Murdochin henkilökohtaisena puheenkirjoittajana.

Insurge Intelligence –julkaisun mukaan ”Murdochilla on nyt suora yhteys Trumpin Valkoiseen taloon Michael Antonin kautta”. Trump järjesti Murdochin perheelle myös illallistilaisuuden presidentinvaalikampanjansa aikana, minkä jälkeen miehet ovat jatkaneet yhteydenpitoa. Trump pyysi Murdochia jopa nimeämään vaihtoehdot Yhdysvaltain viestintäkomission seuraavaksi johtajaksi, mikä on selkein osoitus sionistimiljardöörin vallasta myös julkisella sektorilla.

Murdoch istuu amerikkalais-israelilaisen energiayhtiön, Genie Oil & Gasin, hallituksessa ja omistaa siitä merkittävän osan juutalaisystävänsä Jacob Rothschildin kanssa. Genie-yhtiö sopii täydellisesti Murdochin arvomaailmaan, sillä se poraa öljyä muun muassa Syyrialle kuuluvilla Golanin kukkuloilla, joita Israel on miehittänyt laittomasti jo vuosikymmenten ajan.

Toisin sanoen Murdoch rahoittaa suoraan Israelin sotarikollisuutta Lähi-idässä ja edistää samalla sionistisia tavoitteitaan valehtelamalla länsimaille juutalaisvaltion rikoksista mahtavan mediaimperiuminsa kautta.

Murdochin omistamat valtavirtaiset valemediat ovat jo vuosien ajan syytäneet propagandaa, joka pyrkii oikeuttamaan ääri-islamistien ja sionistien ajaman sotilasvallankaappauksen Syyriassa. Lännen korruptoituneen ”oikeusjärjestelmän” mukaan Murdochin energia- ja mediabisnekset eivät kuitenkaan muodosta laitonta eturistiriitaa.

Murdoch puhumassa sionistitilaisuudessa.

Murdoch puhumassa sionistitilaisuudessa.

Kiista sukujuurista

Murdochin sukutaustoista on käyty kiivasta keskustelua jo vuosikymmenten ajan. Pitkän linjan brittipoliitikko ja -toimittaja A. K. Chesterton on kirjoittanut:

”Rupertin isä Sir Keith Murdoch sai merkittävän aseman Itävallassa, kun hän pääsi naimisiin rikkaaseen juutalaissukuun syntyneen Elisabeth Joy Greenen kanssa.

Vaimonsa yhteyksien kautta Keith Murdoch ylennettiin pian rivitoimittajasta brittiläisomisteisen sanomalehden johtajaksi.

Hän sai tarpeeksi rahaa ostaakseen itselleen ritarin ’arvonimen’, kaksi australialaista sanomalehteä sekä radioaseman.

Jostain syystä Murdoch on aina yrittänyt peitellä tosiasiaa, että hänen syvästi uskonnollinen äitinsä kasvatti hänestä juutalaisen…”

Tunnetussa New Yorkin juutalaismuseossa pitämässään puheessa Murdoch julisti: ”Olen aina uskonut järkkymättömästi Israelin tulevaisuuteen sekä kansainvälisen juutalaisyhteisön tavoitteisiin.”

Vaikka Fox Newsillä onkin ”maahanmuuttokriittisen” ja ”konservatiivisen” median maine, on kyse kuitenkin valeoppositiosta ja perussuomalaisten kaltaisesta vedätyksestä, jolla valkoiset amerikkalaiset on yritetty kesyttää eliitin orjiksi.

Murdochin todelliset maahanmuuttopoliittiset kannat tulivat selväksi hänen 2014 Wall Street Journaliin kirjoittamasta artikkelista, jossa hän vaati avoimien rajojen maahanmuuttopolitiikan jatkamista.

Artikkelissaan Murdoch vertasi Afrikasta saapuvia elintasopakolaisia valkoisiin uudisraivaajiin, jotka rakensivat Amerikan tyhjästä. Lisäksi hän vaati H-1B-viisumikiintiöiden poistamista, mikä on myös kaikkien megapankkien tavoite. Kirjoitimme H-1B-viisumeista hiljattain:

”Amerikassa on nyt valloillaan vastenmielinen trendi: ’Monikulttuurisuuden’ nimiin vannovat suuryhtiöt potkivat amerikkalaisia työntekijöitään ulos ja korvaavat heidät ulkomaalaisella H-1B-halpatyövoimalla!

Irtisanotut amerikkalaiset joutuvat usein vieläpä kouluttamaan seuraajiaan, jotta nämä osaisivat hoitaa tonttinsa edes välttävästi, mikä osoittaa sen, ettei ulkomailta haeta osaamista vaan ainoastaan säästöjä.

Korulauseet siitä, että Amerikka tahtoo houkutella ’älykkäimmät’ ja ’parhaat’ työntekijät maahan, ovat valheita. Amerikan finanssieliitti haluaa vain halvinta ja helpoimmin korvattavaa.”

Fox-johtaja ei siis ole suinkaan ”maahanmuuttokriittinen amerikkalainen konservatiivi” vaan radikaali globalisti ja sionisti, jolle vain Israelin kansallisella edulla vaikuttaa olevan mitään merkitystä.

Ed Koch.

Ed Koch.

”Juutalaiset omistavat lehdistön”

Ajaakseen sionismia Murdoch on lobannut juutalaisia poliitikkoja Amerikan johtaviin asemiin. Esimerkiksi New Yorkin pormestarina kolme kautta työskennellyt juutalainen Ed Koch myönsi, että Murdoch ”teki hänestä pormestarin” mediamonopolinsa avulla.

Murdoch on toki palkittu korruptiostaan. Juutalaisen Algemeiner-lehden päätoimittajan, Dovid Efunen, mukaan ”on vaikea keksiä ketään muuta ei-juutalaista [sic], joka olisi saanut yhtä paljon kunniaa juutalaisjärjestöiltä kuin Rupert Murdoch”.

Murdoch sai nimensä myös juutalaislobbaajien keräämälle ”Jewish 100” –listalle, joka kokosi maailman ”juutalaisystävällisimmät vaikuttajat”. Listan kerääjien mukaan Murdoch on esimerkiksi todennut, että kaikkien muiden maiden vapaus on riippuvainen Israelista!

Pienen rypyn rakkauteen toi 2012 Murdochin huolimaton Twitter-viesti, jossa hän myönsi, että lehdistö on juutalaisten hallussa. Sionistilobbyn mukaan Murdoch ei olisi saanut puhua aiheesta julkisesti, sillä teema on omiaan ruokkimaan ”antisemitismiä”.

Suomalaiset muistavat Murdochin parhaiten siitä, että oma juutalainen mediaparonimme Aatos Erkko palveli Murdochin News Corp –yhtiön hallituksessa yli 10 vuotta!

Murdochin kasvava valta Trumpin Amerikassa on hälyttävä tieto. On vastenmielistä, että Fox-seksirikosvyyhdistä huolimatta Murdoch kiristää otettaan Valkoisen talon ympärillä ja jatkaa monopolinsa rakentamista kaappaamalla tiedotusvälineitä eri puolilla maailmaa.

 

Lue myös: Venäjänjuutalainen mafia pyrkii manipuloimaan Trumpin politiikkaa

Tulosta Artikkeli Tulosta Artikkeli

Yksi kommenti

  1. Poikki vaan

    Ei muuta kuin rikoksetekoväline valtiolle.

    (0)(0)

Jätä vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei tulla julkaisemaan.Pakolliset kentät on merkitty *

*