- Magneettimedia - https://www.magneettimedia.com -

Joukkoviestintä sensuroi Wikileaks-paljastukset Syyrian kemiallisista iskuista

Länsimaiset valtamediat ovat valtaosiltaan sionistisen eliitin omistuksessa. Tämä ilmenee myös siinä, että Israel ja Yhdysvallat ovat länsimaisen median tukemana syyttäneet vuosikausia Syyrian hallitusta kemiallisten aseiden käyttämisestä sisällissodassa.Vaikka Wikileaks-paljastukset osoittavat nämä länsimaiden syytökset epäuskottaviksi, yrittää valtamedia sensuurinsa avulla pitää hengissä valheitaan, jonka mukaan Syyrian hallitusta syytetään kemiallisen aseiden käyttämisestä sisällissodassa.

OPCW manipuloi todisteita:

Syyrian hallintoa on yritetty mustamaalata, sillä Syyria on vastavoima läntiselle sionismille

Israel ja Yhdysvallat ovat länsimaisen median tukemana syyttäneet vuosikausia Syyrian hallitusta kemiallisten aseiden käyttämisestä sisällissodassa. Syytökset ovat kuitenkin hataralla pohjalla, sillä mitään uskottavia todisteita ei ole syytöksille esitetty.

Väitteiden pyrkimyksenä on ollut mustamaalata Syyrian arabinationalistihallitusta, jonka sionistit ovat yrittäneet kaataa rahoittamalla ääri-islamisti- ja kurdikapinallisia. Syyria muodostaa yhden merkittävimmistä alueen vastavoimista Israelin sotapolitiikalle sekä globaalille finanssijärjestelmälle ja siihen liittyvälle kansainvälisille rahoitusmarkkinoille.

Tietovuotosivu Wikileaks julkaisi hiljattain Organization for the Prohibition of Chemical Weapons (OPCW) -järjestön salaisia sähköposteja ja kokouspöytäkirjoja, joista selviää, että OPCW manipuloi sekä väärensi Duman kaupungin kemiallisista iskuista kerättyä todistusaineistoa. Manipuloinnin pyrkimyksenä oli luoda vaikutelma siitä, että syyllinen iskuihin oli Syyrian hallitus eikä esimerkiksi lännen ja Israelin tukema al-Qaida-terroristijärjestö.

Vaikuttaa täysin ilmeiseltä, että OPCW manipuloi todisteita Yhdysvaltojen painostuksesta. Wikileaks esimerkiksi paljasti, että OPCW oli sensuroinut eräästä kokouspöytäkirjastaan osion, jonka mukaan väitettyä kemikaali-iskua tutkineet asiantuntijat olivat ”yksimielisiä siitä, ettei uhrien oireiden ja kloorille altistumisen välillä ollut yhteyttä”. Sionisti- ja amerikkalaispropagandan mukaan Syyrian hallitus oli kuitenkin suorittanut ”laittoman kloori-iskun”, jonka seuraukset olivat järkyttäviä.

Eräässä Wikileaksin vuotamassa sähköpostissa OPCW:n johtoon kuuluva Sebastien Braha vaati hävittämään asiantuntijalausunnon, jonka mukaan kemiallinen isku olisi lavastettu. Sensuroidun lausunnon mukaan vaikutti siltä, että myrkkytynnyrit oli aseteltu ”iskupaikalle” käsin, sitä vastoin sionistipropagandan mukaan Syyrian ilmavoimat tiputtivat ne taivaalta. Braha sai tahtonsa läpi, ja lausunto hävitettiin OPCW:n lopullisesta raportista. Lisäksi Braha vaati, että kaikki todisteet lausunnon olemassaolosta tuhottaisiin.

Lopuksi

Länsimaiden valtamedia on suurilta osin juutalaisen eliitin omistuksessa [1] ja vaikutuksessa. Täten Wikileaks-paljastukset eivät ole saavuttaneet suurten lehtien lööppejä. Valtamedia yrittää vimmatusti sensuurin avulla säilyttää Syyria-vastaiset valheensa hengissä.

Magneettimedian toimitus

Lähteet

SANA (27.12.2019). WikiLeaks publishes new documents showing OPCW manipulated report on Douma incident. Saatavina: https://sana.sy/en/?p=181448 [1]

  1. Kauppalehti (29.4.2011). Sanoma myy WSOY:n ruotsalaiselle Bonnierille. Saatavina:

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/sanoma-myy-wsoyn-ruotsalaiselle-bonnierille/8a279a3a-54a7-3e8a-aabb-690b192d862e [2]